|
|
Preparaty produkowane przez firmę MARINEX zawierają
|
|
|
Substancje, których dostarczają mają nadzwyczaj korzystny wpływ na nasz organizm, ponieważ budują go i są nam niezbędne genetycznie do utrzymania dobrego zdrowia przez całe życie. Ludzie spożywający taką dietę żyją w zdrowiu, sprawności intelektualnej i fizycznej najdłużej na świecie. |
Wszystkie preparaty firmy MARINEX są poddawane badaniom naukowym, w tym klinicznym - stosowanie preparatu u ludzi. Tylko takie badania są w stanie wykazać skuteczność i bezpieczeństwo, ustalić dawkę i czas stosowania oraz wskazać i konkretne efekty, jakie dany preparat przynosi. |
Preparaty firmy MARINEX zostały poddane w Polsce 9 badaniom klinicznym, 4 lekarskim badaniom populacyjnym, 2 badaniom eksperckim, otrzymały 11 ekspertyz i wiele tysięcy opinii klientów. |
|
|
DIETA DECYDUJE W CO NAJMNIEJ 50% O NASZEJ MŁODOŚCI I ZDROWIU. Suplementacja diety przebadanymi naukowo preparatami jest niezbędnym i niezastąpionym źródłem najważniejszych substancji budulcowych naszego organizmu. Tylko one uruchamiają najsilniejsze, kompleksowe, genetycznie zaprogramowane mechanizmy prozdrowotne. |
|
|
Po pierwsze BADANIA, po drugie SKUTECZNOŚĆ!
|
EFEKTY EFEKTY EFEKTY!
|
ZAGROŻENIE GRYPĄ ROŚNIE!
Okres grypowy już się rozpoczął, zmienna pogoda nie sprzyja naszemu zdrowiu i dlatego wzrasta ilość przeziębień i występuje poważne zarażenie grypą.
W związku z tym należy szczególnie zadbać o to, aby odporność naszego organizmu była na wysokim poziomie.
|
BioMarine®, NucleVital®Q10COMPLEX, BioCardine®Omega-3, La®Squalana Nasze preparaty są stale poddawane nowym badaniom klinicznym. Odkrywają one nowe możliwości zastosowania preparatów, ich skutecznośc i bezpieczeństwo. Aby przeczytać więcej o skuteczności naszych preparatów przejdź na tą stronę - znajdziesz tam prezentacje i prace naukowe opublikowane w czasopismach naukowych i prezentowane na konferencjach medycznych w Polsce. Udowadniają one strategiczną pozycję naturalnych suplementów diety firmy MARINEX w codziennej profilaktyce zdrowotnej i wspomaganiu walki z chorobami. |
Nauka weryfikuje skuteczność działania peparatu.
Badania kliniczne Badania lekarzy Badania eksperckie Ekspertyzy naukowe zobacz » |
STATYSTYKI ŻYCIA LUDNOŚCI POLSKI ORAZ PRZYCZYNY ZGONÓW
Na podstawie 30-letnich statystyk (1980-2009) możemy określić jakie jest prawdopodobieństwo długiego i zdrowego życia mieszkańców Polski. Bierzemy pod uwagę grupę osób będących w wieku 50 lat w roku 1980, obserwujemy tą grupę przez prawie 30 lat w odstępach 10-letnich.
I co widzimy?
Umieralność 30-letnia osób będących w roku 1980 w wieku 50lat.
zobacz »
Zdrowo być zdrowym.
Otaczająca nas rzeczywistość wymaga ciągłego bycia w doskonałej formie, błyskotliwego umysłu i kreatywnych rozwiązań. 24 godziny na dobę musimy być sprawni, tak by móc realizować kolejno wyznaczane cele. Chcąc utrzymać wysoką formę nasz organizm musi pracować precyzyjnie. Potrzebujemy do tego rzeczy fundamentalnych - substancji budulcowych naszego organizmu - odpowiedniego odżywiania.
Życie w ciągłym pędzie sprzyja powaznemu zubożeniu naszego organizmu w jego materiał budulcowy. Dodając do tego stres towarzyszący nam każdego dnia skazujemy siebie nie tylko na obniżenie sprawności intelektualnej i fizycznej ale na powstanie wielu bardzo poważnych schorzeń.
Co więc zrobić, aby być w najwyższej możliwej formie i nie stanąć przed koniecznością rezygnacji ze swoich pasji?
Rozwój nauk medycznych i żywieniowych zatoczył już koło doprowadzając do jednoznacznych wniosków: dla maksymalizacji naszego potencjału i zapobiegania chorobom niezbędna jest zmiana stylu życia, na pierwszym miejscu odżywiania.
Czy jednak możliwa jest zmiana stylu życia z dnia na dzień?
Czy wyobrażasz sobie, abyś od jutra diametralnie mógł zmienić swoje życie? Wydaje Ci się to praktycznie nie możliwe. Jest w tym dużo racji ale: tylko najbardziej oczywiste rozwiązania prowadzą do celu - odpowiedni styl życia wcielany dzień po dniu!
Co dokładnie jest twoim celem? Spożywanie owoców morza 7 razy w tygodniu, mięso gęsie, kacze i jagnięcina raz w tygodniu, oliwa z oliwek i rzepakowy do każdej mięsnej i warzywnej potrawy, klika razy dziennie fasole, grochy, zielone i czerwone warzywa, czosnek, cebula, zioła, przyprawy (pieprz, ostra papryka, kurkuma), używamy mało soli kuchennej nie więcej niż 3 gramy dziennie czyli 2/3 łyżeczki do herbaty.
Jest to sposób odżywiania który przyniósł sukces zdrowotny wielu narodom dalekiego wschodu i basenu morza śródziemnego. Są to rejony o najszybszym rozwoju gospodarczym i o połowie mniejszej ilości zachorowań na choroby serca, nowotwory, depresję niż w krajach zachodnich i w Polsce.
Co jest wyjątkowego w ich diecie? Jest bogata w szlachetne lipidy: alkiloglicerole Skwalen, kwasy Omega-3 i Omega-9, astaksantynę, Koenzym Q10, Likopen Luteuinę, witaminy A,D,E,K.
Dlaczego szlachetne lipidy są tak ważne?
Szlachetne lipidy są podstawą funkcjonowania Wielkiej Trójki dobrego zdrowia i długiego życia, tworzą ją - układy odpornościowy + nerwowy + hormonalny Współdziałając ze sobą w naturalny sposób decydują o optymalnym funkcjonowaniu wszystkich innych układów m.in. krążenia, kostnego, rozrodczego, współczulnego, po prostu całego naszego organizmu.
W jaki sposób?
- stanowią podstawowe źródło energii dla wszystkich tkanek i narządów, lepsze niż jakikolwiek inny składnik pokarmowy.
- budują mózg i układ nerwowy, w konsekwencji wpływają między innymi na produkcję takich ważnych hormonów jak serotonina, progesteron, estrogen czy testosteron.
- z lipidów takich jak skwalen (naturalna substancja naszej skóry i wielu narządów), obok hormonów steroidowych powstaje również witamina D.
- umożliwiają spełnienie swojej roli wapniowi, magnezowi, fosforowi, jodowi i wielu innym minerałom.
To tylko niektóre z ich działań lecz co jeszcze ważniejsze to ich synergizm, który stwarza środowisko zdrowia.
Panaceum? Blisko!
Jesteśmy zbudowani ze szlachetnych lipidów, są dla naszego zdrowia tak niezbędne jak do życia powietrze i woda. Roli szlachetnych lipidów nie można przecenić. Dzięki nim nasz organizm jest w stanie uruchomić własne mechanizmy regulujące i funkcjonować na optymalnym poziomie.
Naszym celem musi się stać zatrzymanie pogłębiającego się każdego dnia deficytu szlachetnych lipidów - to pierwszy krok ku temu by nie zaczęły rozwijać się poważne stany chorobowe. Odpowiednie odżywianie w parze z mądrą suplementacją zmieni ten stan. Stan pro-starzeniowy, pro chorobowy na pro zdrowotny, pro życiowy.
Taki jest sposób myślenia ludzi dalekowzrocznych. Ludzi sukcesu. Inwestycja w zdrowie intelektualne i fizyczne jest najważniejszą w życiu. Nigdy na niej nie stracisz to po pierwsze. Po drugie, umożliwia inwestowanie w innych obszarach życia i cieszenie się zyskami przez długie lata.
Taką inwestycją w 100% jest odpowiednia, modelowa suplementacja. Suplementacja oparta o preparaty klinicznie przebadane, bezpieczne i gwarantujące Ci pewne rezultaty. Pomyśl jakie to proste - każdego dnia możesz dostarczać swojemu organizmowi niezbędnych mu substancji, które powodują, że czujesz się fantastycznie, a Twoja energia jest inspiracją dla innych.
Od czego zacząć suplementację?
W pierwszej kolejności zadbaj o układ odpornościowy.
BioMarine® - olej z wątroby rekinów tasmańskich - wspaniałe źródło szlachetnych lipidów. Naturalnych i niezastąpionych substancji układu odpornościowego. Preparat spełnia wszystkie kryteria najwyższej jakości - badania kliniczne, naukowo potwierdzona skuteczność, optymalna ilość substancji czynnych.
W oparciu o powyższe kryteria eksperci w Polsce stwierdzili jednoznacznie, że na absolutnym czele w budowaniu odporności stoi preparat BioMarine®. Występuje on wersji 570 i 1140.
Użyto go w Polsce aż w 8 badaniach klinicznych, preparat przyjmowali zarówno ludzie zdrowi i chorzy. Wszystkie wskazały na bardzo korzystne działanie tego preparatu.
Szczególnie jedno, w ocenie wielu ekspertów z Polski i zagranicy, jest niezwykle ważne. Zamieszczone jest na naszej stronie http://biomarine.pl/badania.php ale i tak postanowiliśmy je przybliżyć bo pokazuje możliwości naszego organizmu:
Zespół immunologów, z Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, na czele z Prof. H. Tchórzewskim, w 2005 roku zbadał poziom odporności w grupie zdrowych osób w wieku 35-45 lat. Uczestnikom badania podano BioMarine®570, szlachetne lipidy występujące naturalnie w szpiku kostnym i układzie limfatycznym, czyli tam, gdzie tworzy się odporność. Lipidy te podawano w kapsułkach, w ilości ok 1 łyżki stołowej dziennie (250mg/kg m.c.) przez 30 dni. Wyniki były tak zaskakujące, że naukowcy sprawdzali ich poprawność kilkakrotnie. Wrodzona (naturalna) i nabyta odporność organizmu uczestników liczone razem, wzrosły o 135%! Zwiększyła się liczba komórek odpornościowych i substancji odpornościowych przez nie wydzielanych. Mówiąc prościej, aktywowany został cały układ odpornościowy. Co ważne organizm osiągnął ten efekt w najbardziej naturalny dla siebie sposób - immunoregulacji.
Wnioski stają się oczywiste, odżywiajmy się modelowo, tak jak najzdrowsze narody i ich populacje, suplementujmy preparatami przebadanymi klinicznie, zawierającymi szlachetne lipidy i obserwujmy jak poprawiają się nasze możliwości intelektualne i fizyczne, jak harmonijnie zaczyna działać nasz organizm.
Opieraj się na faktach naukowych. Twoje zdrowie w Twojej wiedzy.







