|
Preparaty produkowane przez firmę MARINEX zawierają
|
|
|
Substancje, których dostarczają mają nadzwyczaj korzystny wpływ na nasz organizm, ponieważ budują go i są nam niezbędne genetycznie do utrzymania dobrego zdrowia przez całe życie. Ludzie spożywający taką dietę żyją w zdrowiu, sprawności intelektualnej i fizycznej najdłużej na świecie. |
Wszystkie preparaty firmy MARINEX są poddawane badaniom naukowym, w tym klinicznym - stosowanie preparatu u ludzi. Tylko takie badania są w stanie wykazać skuteczność i bezpieczeństwo, ustalić dawkę i czas stosowania oraz wskazać i konkretne efekty, jakie dany preparat przynosi. |
Preparaty firmy MARINEX zostały poddane w Polsce 9 badaniom klinicznym, 4 lekarskim badaniom populacyjnym, 2 badaniom eksperckim, otrzymały 11 ekspertyz i wiele tysięcy opinii klientów. |
|
|
DIETA DECYDUJE W CO NAJMNIEJ 50% O NASZEJ MŁODOŚCI I ZDROWIU. Suplementacja diety przebadanymi naukowo preparatami jest niezbędnym i niezastąpionym źródłem najważniejszych substancji budulcowych naszego organizmu. Tylko one uruchamiają najsilniejsze, kompleksowe, genetycznie zaprogramowane mechanizmy prozdrowotne. |
|
|
Po pierwsze BADANIA, po drugie SKUTECZNOŚĆ!
|
EFEKTY EFEKTY EFEKTY!
|
ZAGROŻENIE GRYPĄ ROŚNIE!
Okres grypowy już się rozpoczął, zmienna pogoda nie sprzyja naszemu zdrowiu i dlatego wzrasta ilość przeziębień i występuje poważne zarażenie grypą.
W związku z tym należy szczególnie zadbać o to, aby odporność naszego organizmu była na wysokim poziomie.
|
BioMarine®, NucleVital®Q10COMPLEX, BioCardine®Omega-3, La®Squalana Nasze preparaty są stale poddawane nowym badaniom klinicznym. Odkrywają one nowe możliwości zastosowania preparatów, ich skutecznośc i bezpieczeństwo. Aby przeczytać więcej o skuteczności naszych preparatów przejdź na tą stronę - znajdziesz tam prezentacje i prace naukowe opublikowane w czasopismach naukowych i prezentowane na konferencjach medycznych w Polsce. Udowadniają one strategiczną pozycję naturalnych suplementów diety firmy MARINEX w codziennej profilaktyce zdrowotnej i wspomaganiu walki z chorobami. |
Nauka weryfikuje skuteczność działania peparatu.
Badania kliniczne Badania lekarzy Badania eksperckie Ekspertyzy naukowe zobacz » |
STATYSTYKI ŻYCIA LUDNOŚCI POLSKI ORAZ PRZYCZYNY ZGONÓW
Na podstawie 30-letnich statystyk (1980-2009) możemy określić jakie jest prawdopodobieństwo długiego i zdrowego życia mieszkańców Polski. Bierzemy pod uwagę grupę osób będących w wieku 50 lat w roku 1980, obserwujemy tą grupę przez prawie 30 lat w odstępach 10-letnich.
I co widzimy?
Umieralność 30-letnia osób będących w roku 1980 w wieku 50lat.
zobacz »
Charakterystyka działania
BioCardine® Omega-3 wspiera serce i układ krążenia, poprawia sprawność umysłową.
Pierwsze doniesienia o korzystnym wpływie wielonienasyconych kwasów tłuszczowych z grupy omega-3 dla serca i układu krążenia, otrzymaliśmy w latach 70-tych XX wieku od Duńskich naukowców - Bang i Dyerberg. Ich badania wykazały, że w populacji grenlandzkich Eskimosów jedynie 3,5% zgonów było spowodowanych chorobą niedokrwienną serca (ChNS), a w populacji Duńczyków było to blisko 55%, czyli 15 razy więcej! Poszukując odpowiedzi na powód tych dramatycznych różnic zdrowotnych naukowcy dokonali analizy porównawczej typowej diety duńskiej i diety Eskimosów grenlandzkich. Stwierdzili, że dietę Eskimosów wyróżnia niskie spożycie warzyw i owoców, ale jednocześnie wysokie spożycie wielorybów, fok i ryb. Procentowy udział energii pochodzącej z tłuszczów był podobny w dietach obu populacji 39% do 42%). Jednak bogata w ryby morskie dieta Eskimosów zawierała ponad dwukrotnie mniej tłuszczów nasyconych (23% do 53%), natomiast pięciokrotnie więcej kwasów tłuszczowych jedno- i wielonienasyconych (14 g do 3 g). Eskimosi spożywali wielonienasycone kwasy tłuszczowe grupy omega-3 (EPA +DHA), Duńczycy grupy omega-6.
Następne 40 lat badań dowiodło następujące - zobacz.
Przeprowadzone niedawno w Finlandii oraz USA badania wykazały, że u osób z wysokim poziomem kwasów EPA i DHA grupy Omega-3 we krwi, ryzyko śmierci z powodu zawału serca jest niższe o 50-65 procent w porównaniu z ludźmi, którym brakuje tych kwasów. Kwasy EPA i DHA zapewniają bowiem prawidłowy rytm serca. Zapobiegają nagłym, nieregularnym skurczom mięśnia sercowego, które w przypadku zawału są bezpośrednim zagrożeniem dla życia.
Wpływają na gospodarkę lipidową głównie poprzez zwiększenie korzystnej frakcji HDL-cholesterolu, a obniżenie stężenia trójglicerydów. Wzmacniają i uszczelniają naczynia włosowate, regulują czynność śródbłonka naczyniowego, hamują nadmierną kurczliwość naczyń.
Kwasy EPA i DHA grupy Omega-3 hamują rozwój guzów, namnażanie się tkanki nowotworowej w tym również jej rozprzestrzenianie. Wiele wskazuje również na to, że kobiety spożywające dużo tych kwasów tłuszczowych, są mniej narażone na raka piersi, okrężnicy oraz trzonu macicy.
Kwasy EPA i DHA grupy Omega-3 zapobiegają zapaleniu stawów przez co łagodzą bóle reumatoidalne, wpływają także na stany zapalne, chorobę Crohna, astmę, zapalenie dziąseł.
Kwas DHA zmniejsza ryzyko wystąpienia cukrzycy i otyłości, dzięki takim właściwościom jak: łagodzenie uczucia łaknienia, niwelowanie wahania poziomu cukru we krwi, wpływ na wrażliwość komórek na insulinę.
Kwasy EPA i DHA grupy Omega-3 uczestniczą w procesie powstania błon komórkowych i tworzenia tkanek rozwijającego się płodu. W okresie ciąży dostarczane są z pokarmem spożywanym przez matkę, przechodząc przez łożysko do płodu mają wpływ na prawidłowy rozwój układu nerwowego, narządu wzroku, wagę urodzeniową noworodka. Należy przy tym dodać, że tłuszcze stanowią 60% tkanki mózgowej. Ponad 25% z nich to kwasy Omega-3 czyli ok. 15% masy całego mózgu. Kwasy Omega-3 głównie DHA stanowią od 30-60% tłuszczów w siatkówce oka. Zabezpieczają dziecko przed wystąpieniem niedorozwoju umysłowego i chorób psychicznych, np. schizofrenii, depresji, agresji czy hiperaktywności, a jednocześnie podwyższają zdolności poznawcze oraz współczynnik inteligencji. U kobiet ciężarnych warunkują prawidłowy przebieg ciąży, ograniczają ryzyko poronień, stanów przedrzucawkowych, depresji przed- i poporodowych.
W Norwegii kobietom w ciąży oraz w pierwszych miesiącach karmienia piersią podawano olej
z wątroby dorsza, obfitujący w kwasy tłuszczowe Omega-3. Okazało się, że później ich dzieci uzyskiwały wyższe w porównaniu z rówieśnikami wyniki w testach na inteligencję. Natomiast naukowcy francuscy ustalili, że osoby po 63 roku życia, które spożywają dużo kwasów Omega-3, są o 40 procent mniej narażone na obniżenie sprawności umysłowej.
Kwasy EPA i DHA grupy Omega-3 odgrywając znaczącą rolę w prawidłowym rozwoju układu nerwowego i tkanki mózgowej poprawiają ukrwienie mózgu, usprawniają przesyłanie sygnałów nerwowych i zwiększają poziom serotoniny, neuroprzekaźnika wpływającego na samopoczucie. Badania przeprowadzone w Holandii z udziałem 400 osób potwierdziły, że chronią przed depresją zwiększając wrażliwość receptorów błon komórek mózgowych na serotoninę.
Poprawiają kondycję psychofizyczną, zmniejszają napięcie nerwowe, ułatwiają zasypianie. Przeciwdziałają depresji, stresowi i agresji. Są nawet skuteczniejsze od niektórych leków przeciwdepresyjnych.
U Japończyków, którzy rocznie spożywają ok. 65kg ryb wskaźnik chorych na depresję nie przekracza 1%. Osoby, które w dzieciństwie jadły dużo ryb, są mniej agresywne. O 64% rzadziej niż inni figurują w kartotekach policyjnych i o 35% rzadziej popełniają przestępstwa.
Kwas DHA wchodzi w skład tkanki nerwowej, a w szczególności kory mózgu, usprawniając jego pracę, zmniejszając ryzyko wystąpienia choroby Alzheimera aż o 48%, bądź znacznie spowalnia postępy choroby.
Niedobór EPA i DHA grupy Omega-3 w organizmie w okresie wzrastania, a następnie w życiu dorosłym prowadzi do wystąpienia zaburzeń koncentracji i uwagi, zmniejsza aktywność i sprawność umysłową. Osłabia funkcje i struktury układu krążenia, nerwowego i odpornościowego prowadząc do wcześniejszego i częstszego powstawania niedoczynności i schorzeń naszego organizmu.







