|
DŁUGIE I ZDROWE ŻYCIE DLA MNIE I MOICH BLISKICH
Dziesiątki lat badań udowadniają niezwykłą skuteczność działania organizmu, przy zastosowaniu diety śródziemnomorskiej. Taki styl życia zapobiega przyczynom wielu chorób. Ochronny efekt tej diety jest obserwowany poprzez spadające ryzyko chorób serca i układu krążenia oraz chorób nowotworowych.1
W badaniu tym wzięło udział ponad 12 000 mężczyzn z 7 krajów.
Jednym z pierwszych badań, w którym zwrócono uwagę na korzystny wpływ diety śródziemnomorskiej było badanie "Seven Countries Study" przeprowadzone na początku lat 60. W badaniu tym wzięło udział ponad 12 000 mężczyzn z 7 krajów. Analiza wyników wykazała, że największa umieralność z powodu choroby niedokrwiennej serca dotyczyła mężczyzn zamieszkujących USA i Finlandię. Natomiast mieszkańcy krajów basenu Morza Śródziemnego cieszyli się dobrym zdrowiem. Stwierdzono, że jest to wynikiem śródziemnomorskiego stylu życia, a szczególnie diety.2, 3
Jak dowodzi 70 lat badań, dieta śródziemnomorska, bogata w kwasy tłuszczowe EPA + DHA grupy omega-3 daje naszemu organizmowi możliwość zmniejszenia ryzyka rozwoju choroby wieńcowej o 83%, rozwoju raka jelita grubego o 71% oraz nagłej śmierci sercowej o 81%.6 W British Medical Journal opisano badanie udowadniające, że dieta śródziemnomorska wpływa na redukcję ryzyka rozwoju cukrzycy o 83%.4 Inne źródła wskazują, że organizm wykorzystując składniki diety śródziemnomorskiej zmniejsza ryzyko śmierci z powodu raka i chorób układu krążenia. Ponadto zmniejsza ryzyko rozwoju chorób Parkinsona i Alzheimera.5
70 lat badań nad dietą śródziemnomorską, wykazało, że może ona poważnie zmniejszyć ryzyko powstania chorób:
Mieszkańcy wyspy Okinawa są najzdrowszą na świecie populacją. Mają najniższy wskaźnik śmiertelności z przyczyn sercowo-naczyniowych, żyją najdłużej, nierzadko przekraczając 100 lat.
Porównanie średniej długości życia w krajach o niskim i wysokim spożyciu
kwasów tłuszczowych omega-3:
Opierając się na wynikach badań informujących o przedłużającym i ratującym życie działaniu tych diet, stworzyliśmy:
Wielką Trójkę diety śródziemnomorskiej najsilniejszy zestaw prozdrowotny i pro-życiowy. Tworzą go suplementy diety zawierające kluczowe dla naszego organizmu substancje odżywcze i budulcowe w skutecznych dziennych porcjach: BioMarine®1140 (skwalen i alkiloglicerole), BioCardine®Omega-3 (prozdrowotne kwasy tłuszczowe EPA + DHA grupy omega-3) i NucleVital®Q10COMPLEX (najsilniejsze przeciwutleniacze: astaksantyna i inne karotenoidy, witaminy D i E, koenzym Q10). Wielka Trójka dostarcza organizmowi właściwego materiału do poprawy zdrowia, zwiększenia odporności i chroni przed rozwojem chorób.
Czy już wiesz, jak przedłużyć sobie życie, zachować dobre zdrowie i obniżyć ryzyko powstawania licznych chorób?
Pamiętaj, dieta śródziemnomorska to najskuteczniejsza droga odżywiania, która prowadzi Twój organizm do zdrowia. Substancje żywieniowe zawarte w BioMarine®1140, BioCardine®Omega-3 i NucleVital®Q10COMPLEX są jej integralną częścią. Spójrz tylko na piramidę diety śródziemnomorskiej, a będziesz wiedział, że Wielka Trójka diety śródziemnomorskiej zapewni Twojemu organizmowi wiele niezbędnych i niezastąpionych substancji odżywczych. BioMarine®1140 z BioCardine®Omega-3 i NucleVital®Q10COMPLEX dostarczą nam składników pochodzących szczególnie z ryb i owoców morza.
Wielka Trójka oraz stosowanie diety śródziemnomorskiej lub diety mieszkańców Okinawy oferuje nam modelowy schemat odżywiania, prowadzący do wysycenia organizmu odpowiednimi substancjami żywieniowymi. Dzięki nim nasz organizm uruchomi niezbędne mechanizmy, które zwiększą odporność oraz zmniejszą ryzyko powstawania chorób, szczególnie serca i nowotworowych. Jednocześnie wyzwolą cały genetycznie zakodowany potencjał intelektualny i fizyczny. Staniesz się osobą zdrowszą, młodszą, o pięknej skórze, pełną energii, mądrzejszą i silniejszą.
Zaufaj swojemu organizmowi i intuicji, one najlepiej wiedzą czego potrzebujesz do zdrowia!
- R. Owen „Olive-oil consumption and health: the possibile role of antioxidants.” The Lancet Oncology, vol. 1, 2000
- F.A. Lindberg “ Dieta greckiego doktora.” Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2006
- AHA Dietary Guidelines, Revision 2000: A statement for healthcare professionals from the Nutrition Commitee of the American Heart Association. Circulation 2000, 102: 2296 - 2311.
- The Traditional Mediterranean Diet Protects Against Diabetes, Newswise, Retrieved on July 2, 2008.
- Sofi F, Cesari F, Abbate R, Gensini GF, Casini A (2008). „Adherence to Mediterranean diet and health status: meta-analysis”. BMJ (Clinical research ed.) 337: a1344
- Katherine Esposito, Dario Giugliano. Diet and inflammation: a link to metabolic and cardiovascular diseases. Eur Heart J 2005;27:15







