Preparaty produkowane przez firmę MARINEX zawierają
najważniejsze substancje diety śródziemnomorskiej i diety mieszkańców Okinawy.

Substancje, których dostarczają mają nadzwyczaj korzystny wpływ na nasz organizm, ponieważ budują go i są nam niezbędne genetycznie do utrzymania dobrego zdrowia przez całe życie. Ludzie spożywający taką dietę żyją w zdrowiu, sprawności intelektualnej i fizycznej najdłużej na świecie.

Wszystkie preparaty firmy MARINEX są poddawane badaniom naukowym, w tym klinicznym - stosowanie preparatu u ludzi.

Tylko takie badania są w stanie wykazać skuteczność i bezpieczeństwo, ustalić dawkę i czas stosowania oraz wskazać i konkretne efekty, jakie dany preparat przynosi.

Preparaty firmy MARINEX zostały poddane w Polsce 9 badaniom klinicznym, 4 lekarskim badaniom populacyjnym,   2   badaniom   eksperckim,   otrzymały   11   ekspertyz   i   wiele   tysięcy   opinii  klientów.

DIETA DECYDUJE W CO NAJMNIEJ 50% O NASZEJ MŁODOŚCI I ZDROWIU.

Suplementacja diety przebadanymi naukowo preparatami jest niezbędnym i niezastąpionym źródłem najważniejszych substancji budulcowych naszego organizmu. Tylko one uruchamiają najsilniejsze, kompleksowe, genetycznie zaprogramowane mechanizmy prozdrowotne.

Po pierwsze BADANIA, po drugie SKUTECZNOŚĆ!
BADANIA KLINICZNE preparatu (stosowanie u ludzi)
to jedyny wiarygodny dowód jego
BEZPIECZEŃSTWA i SKUTECZNOŚCI.

EFEKTY  EFEKTY  EFEKTY!
Stosuj tylko preparaty PRZEBADANE KLINICZNIE,
bo takie zawsze procentują:
zdrowiem, młodością i energią życiową!

ZAGROŻENIE GRYPĄ ROŚNIE!

Okres grypowy już się rozpoczął, zmienna pogoda nie sprzyja naszemu zdrowiu i dlatego wzrasta ilość przeziębień i występuje poważne zarażenie grypą.
W związku z tym należy szczególnie zadbać o to, aby odporność naszego organizmu była na wysokim poziomie.

Dane opracowane wg meldunków epidemiologicznych PZH. 2010-2011

czytaj więcej »

BioMarine®, NucleVital®Q10COMPLEX, BioCardine®Omega-3, La®Squalana

Nasze preparaty są stale poddawane nowym badaniom klinicznym. Odkrywają one nowe możliwości zastosowania preparatów, ich skutecznośc i bezpieczeństwo.

Aby przeczytać więcej o skuteczności naszych preparatów przejdź na tą stronę - znajdziesz tam prezentacje i prace naukowe opublikowane w czasopismach naukowych i prezentowane na konferencjach medycznych w Polsce. Udowadniają one strategiczną pozycję naturalnych suplementów diety firmy MARINEX w codziennej profilaktyce zdrowotnej i wspomaganiu walki z chorobami.

Nauka weryfikuje skuteczność działania peparatu.


do dnia 18-05-2012

Badania kliniczne

9

Badania lekarzy

24

Badania eksperckie

2

Ekspertyzy naukowe

12

zobacz »

STATYSTYKI ŻYCIA LUDNOŚCI POLSKI ORAZ PRZYCZYNY ZGONÓW

Na podstawie 30-letnich statystyk (1980-2009) możemy określić jakie jest prawdopodobieństwo długiego i zdrowego życia mieszkańców Polski. Bierzemy pod uwagę grupę osób będących w wieku 50 lat w roku 1980, obserwujemy tą grupę przez prawie 30 lat w odstępach 10-letnich.

I co widzimy?

Umieralność 30-letnia osób będących w roku 1980 w wieku 50lat.

zobacz »

Barbara Toborek
opinia "Kupuję preparat dla synka. Oluś ma 6 lat i jest 26 tygod. wcześniakiem. Nie mówi, ale wszystko rozumie. Pierwszą butelkę z kaps. "zjadł" w wakacje, potem miesiąc przerwy i znów. "Wykańcza" drugą butelkę. Nie choruje od wakacji, a chorował co chwilę, zaczął logicznie myśleć, jego rozwój umysłowy ruszył z miejsca i dopiero teraz codziennie nas zaskakuje."

otrzymuje zestaw 2 opakowań BioMarine®570 x90 kapsułek.

Wiesława Miernik, lat 45
opinia "BioMarine570 stosuje od czerwca. Jestem po mastoktomii, preparat pomógł mi w trakcie chemioterapii, miałam b. dobre wyniki krwi, moja odporność podniosła się, lekarz był pełen podziwu, wzrosła moja witalność, nie jestem zmęczona jak dawniej. Będę stosować go nadal. Polecam wszystkim, to cudowny preparat."

otrzymuje zestaw 2 opakowań BioMarine®570 x90 kapsułek.

Krystyna Szewczyk
opinia "Od kiedy zażywam NucleVital mój organizm odzyskał energię, przybyło mi siły i chęci do codziennych prac. Polepszył się wzrok, koncentracja, która jest niezbędna w moim zawodzie-lekarza. Zauważyłam, że poprawił mi się stan włosów,skóry i paznokci mimo, iż wcześniej brałam inne preparaty lecznicze. Jestem bardzo zadowolona i polecam go znajomym."

otrzymuje zestaw 4 opakowań NucleVital®Q10COMPLEX x28 kapsułek.

Dariusz Kaźmierczak, lat 41
opinia "BioCardine polecił mi lekarz. Stosuję nieprzerwanie od 6-ciu miesiecy. W tym czasie poprawiła mi się kondycja serca, polepszyły się wyniki krwi (LDL,TG,HDL). Poczułem ogólną poprawę samopoczucia. Będę stosował BioCardine nadal."

otrzymuje zestaw 4 opakowań BioCardine®Omega-3 x28 kapsułek.

Małgorzata Mnich, lat 45
opinia "BioMarine570 podaję mojemu dorastającemu synowi od 6 lat cyklicznie-3 miesiące jesienią i 3 miesiące wiosną. Zyskał 100% odporność. Miał problemy skórne i pomimo licznych testów nie udało się wskazać alergenów. BioMarine wpłynął znacznie na zmniejszenie wyprysków, skóra nie swędzi. Przez 3 lata gimnazjum ani razu nie chorował, dzięki temu bardzo dobrze się uczy i nie ma w szkole żadnych zaległości. Polecam BioMarine wszystkim chorowitym dzieciom przyjaciół i w rodzinie oraz osobom osłabionym po zabiegach i pobycie w szpitalu."

otrzymuje zestaw 2 opakowań BioMarine®570 x90 kapsułek.

zobacz więcej »

Dietę śródziemnomorską oraz dietę mieszkańców Okinawy charakteryzuje niska konsumpcja tłuszczów prozapalnych i pro-chorobowych, takich jak: tłuszcze nasycone (mleko i mięso), tłuszcze omega-6 (oleje roślinne), tłuszcze trans, cholesterol. Przeważa w niej wysokie spożycie tłuszczów jednonienasyconych (oliwy z oliwek, orzechów) i wielonienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3 (ryby i owoce morza).

Diety te są najzdrowsze, o czym możemy się przekonać obserwując ich składniki - bogate źródła najcenniejszych lipidów - alkilogliceroli, skwalenu, koenzymu Q10, karotenoidów: astaksantyny i likopenu oraz witaminy D.


 

Dieta śródziemnomorska

Dieta ta obfituje w owoce i warzywa oraz rośliny strączkowe bogate w błonnik (fasolę, groch, soczewicę). Spożywa się też makarony pełnoziarniste i brązowy ryż. Ziemniaki i chleb jada się w mniejszych ilościach, raczej do posiłku a nie jako posiłek.1 Jada się spore ilości ryb i innych owoców morza (homary, krewetki). Mięso czerwone tylko kilka razy w miesiącu.

 

  • Mięso czerwone 2-3 razy w miesiącu.
  • Jaja, drób - kilka razy w tygodniu.
  • Ryby i owoce morza, oliwa z oliwek, owoce, warzywa (szczególnie pomidory, szpinak), rośliny strączkowe (fasolę, groch) oraz sery i jogurty (kozie, owcze i bawole) - codziennie.
  • Chleb razowy i pieczywo gruboziarniste, makaron, kuskus - codziennie.

 

Odżywianie oparte na tych dwóch dietach (śródziemnomorskiej i okinawskiej) powinno stać się stylem życia a nie kolejną drogą prowadzącą tylko do odchudzania. Taka dieta połączona z codzienną, wartościową suplementacją, pozwoli naszemu organizmowi utrzymać przez długi czas znakomitą kondycję i doskonałe zdrowie.

Zamów
Wielką Trójkę diety śródziemnomorskiej

Zamów Wielką Trójkę

 

 

  1. F.A. Lindberg “ Dieta greckiego doktora.” Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2006