|
|
Preparaty produkowane przez firmę MARINEX zawierają
|
|
|
Substancje, których dostarczają mają nadzwyczaj korzystny wpływ na nasz organizm, ponieważ budują go i są nam niezbędne genetycznie do utrzymania dobrego zdrowia przez całe życie. Ludzie spożywający taką dietę żyją w zdrowiu, sprawności intelektualnej i fizycznej najdłużej na świecie. |
Wszystkie preparaty firmy MARINEX są poddawane badaniom naukowym, w tym klinicznym - stosowanie preparatu u ludzi. Tylko takie badania są w stanie wykazać skuteczność i bezpieczeństwo, ustalić dawkę i czas stosowania oraz wskazać i konkretne efekty, jakie dany preparat przynosi. |
Preparaty firmy MARINEX zostały poddane w Polsce 9 badaniom klinicznym, 4 lekarskim badaniom populacyjnym, 2 badaniom eksperckim, otrzymały 11 ekspertyz i wiele tysięcy opinii klientów. |
|
|
DIETA DECYDUJE W CO NAJMNIEJ 50% O NASZEJ MŁODOŚCI I ZDROWIU. Suplementacja diety przebadanymi naukowo preparatami jest niezbędnym i niezastąpionym źródłem najważniejszych substancji budulcowych naszego organizmu. Tylko one uruchamiają najsilniejsze, kompleksowe, genetycznie zaprogramowane mechanizmy prozdrowotne. |
|
|
Po pierwsze BADANIA, po drugie SKUTECZNOŚĆ!
|
EFEKTY EFEKTY EFEKTY!
|
ZAGROŻENIE GRYPĄ ROŚNIE!
Okres grypowy już się rozpoczął, zmienna pogoda nie sprzyja naszemu zdrowiu i dlatego wzrasta ilość przeziębień i występuje poważne zarażenie grypą.
W związku z tym należy szczególnie zadbać o to, aby odporność naszego organizmu była na wysokim poziomie.
|
BioMarine®, NucleVital®Q10COMPLEX, BioCardine®Omega-3, La®Squalana Nasze preparaty są stale poddawane nowym badaniom klinicznym. Odkrywają one nowe możliwości zastosowania preparatów, ich skutecznośc i bezpieczeństwo. Aby przeczytać więcej o skuteczności naszych preparatów przejdź na tą stronę - znajdziesz tam prezentacje i prace naukowe opublikowane w czasopismach naukowych i prezentowane na konferencjach medycznych w Polsce. Udowadniają one strategiczną pozycję naturalnych suplementów diety firmy MARINEX w codziennej profilaktyce zdrowotnej i wspomaganiu walki z chorobami. |
Nauka weryfikuje skuteczność działania peparatu.
Badania kliniczne Badania lekarzy Badania eksperckie Ekspertyzy naukowe zobacz » |
STATYSTYKI ŻYCIA LUDNOŚCI POLSKI ORAZ PRZYCZYNY ZGONÓW
Na podstawie 30-letnich statystyk (1980-2009) możemy określić jakie jest prawdopodobieństwo długiego i zdrowego życia mieszkańców Polski. Bierzemy pod uwagę grupę osób będących w wieku 50 lat w roku 1980, obserwujemy tą grupę przez prawie 30 lat w odstępach 10-letnich.
I co widzimy?
Umieralność 30-letnia osób będących w roku 1980 w wieku 50lat.
zobacz »
Kwasy omega-3 działają jako przeciwutleniacze - usuwają wolne rodniki przyczynę większości chorób!
Najnowsze badania sugerują, że korzyści zdrowotne jakie kwasy tłuszczowe omega-3 EPA i DHA niosą dla serca mogą być związane z ich zdolnością do zmniejszenia stresu oksydacyjnego.
Stworzenia oddychające tlenowo naturalnie produkują reaktywne formy tlenu (ROS), ponieważ odgrywają one ważną rolę w wielu funkcjach organizmu. Jednak nadmierna produkcja ROS pochodząca m.in. z palenia tytoniu, zanieczyszczeń, nadmiernego promieniowania słonecznego, wysokiej intensywności ćwiczeń lub po prostu ze starzenia się, może przerastać możliwości obrony antyoksydacyjnej naszego organizmu, to prowadzi do stresu oksydacyjnego. Jest on związany ze zwiększonym ryzykiem powstawania różnych chorób, włączając nowotwory, choroby Alzheimera i choroby układu krążenia.
Wcześniejsze raporty sugerowały, że kwasy tłuszczowe omega-3 mogą zwiększać poziom stresu oksydacyjnego ze względu na ich podatność na utlenianie. Nowe ustalenia opisane w Free Radical Research wskazują, że EPA (kwas eikozapentaenowy) i DHA (kwas dokozaheksaenowy) omega-3, mogą w rzeczywistości zmniejszać stres oksydacyjny poprzez zmniejszanie poziomu związków zwanych F2-izoprostanami.
Naukowcy z Uniwersytetu Western Australia i Uniwersytetu Montpellier (Francja) podają, że codzienne uzupełnianie puli tłuszczy poprzez spożywanie 4 g EPA lub DHA przez 6 tygodni było związane ze zmniejszeniem procesów utleniania o około 20 procent.
Naukowcy stwierdzili, że uzyskane dane są związane przynajmniej w części, z działaniem antyzapalnym i oczekiwanym zmniejszeniem liczby aktywnych leukocytów przez kwasy tłuszczowe omega-3.
Dr Mas i jej współpracownicy zaprosili do badania dwie grupy ludzi. Pierwsza grupa składała się z 59 mężczyzn z nadwagą i zaburzeniami poziomu lipidów we krwi, a druga grupa składała się z chorych na cukrzycę typu 2, u których leczono nadciśnienie. Uczestnicy zostali losowo przydzieleni do grup otrzymujących codziennie dawki 4 gramów EPA lub DHA lub oliwy z oliwek (placebo) przez 6 tygodni.
Naukowcy zauważyli, że po 6 tygodniach stosowania EPA omega-3 obniżył się poziom F2-izoprostanów w moczu o 24 procent u mężczyzn z nadwagą i o 19 procent u cukrzyków, a po zastosowaniu DHA omega-3 odpowiednio o 14 i 23 %, w porównaniu z grupą placebo.
Ponadto, po suplementacji EPA i DHA omega-3 stężenie kwasu arachidonowego (AA, omega-6) było niższe. Dr Mas i jej zespół na podstawie dostępnych danych naukowych stwierdzili, że wcześniejsze badania z udziałem zdrowych osób również wykazywały korzyści. W połączeniu z ich ustaleniami wskazuje to, że suplementacja kwasami tłuszczowymi grupy omega-3 może zmniejszyć poziom F2-izoprostanów zarówno w populacjach osób zdrowych jak i chorych. Ponadto godny uwagi jest brak związku izoprostanów ze zmianami w kwasach tłuszczowych, biorąc pod uwagę fakt, że F2-izoprostany pochodzą z wolnorodnikowego utlenienia kwasu arachidonowego, którego ilość w obecności kwasów tłuszczowych omega-3 jest znacząco redukowana. Te rezultaty wykazują, że prawdopodobnie nie ograniczenie dostępu substratu lecz zmiana struktury izoprostanów jest prawdziwą przyczyną zmniejszenia stresu oksydacyjnego.







