|
|
Preparaty produkowane przez firmę MARINEX zawierają
|
|
|
Substancje, których dostarczają mają nadzwyczaj korzystny wpływ na nasz organizm, ponieważ budują go i są nam niezbędne genetycznie do utrzymania dobrego zdrowia przez całe życie. Ludzie spożywający taką dietę żyją w zdrowiu, sprawności intelektualnej i fizycznej najdłużej na świecie. |
Wszystkie preparaty firmy MARINEX są poddawane badaniom naukowym, w tym klinicznym - stosowanie preparatu u ludzi. Tylko takie badania są w stanie wykazać skuteczność i bezpieczeństwo, ustalić dawkę i czas stosowania oraz wskazać i konkretne efekty, jakie dany preparat przynosi. |
Preparaty firmy MARINEX zostały poddane w Polsce 9 badaniom klinicznym, 4 lekarskim badaniom populacyjnym, 2 badaniom eksperckim, otrzymały 11 ekspertyz i wiele tysięcy opinii klientów. |
|
|
DIETA DECYDUJE W CO NAJMNIEJ 50% O NASZEJ MŁODOŚCI I ZDROWIU. Suplementacja diety przebadanymi naukowo preparatami jest niezbędnym i niezastąpionym źródłem najważniejszych substancji budulcowych naszego organizmu. Tylko one uruchamiają najsilniejsze, kompleksowe, genetycznie zaprogramowane mechanizmy prozdrowotne. |
|
|
Po pierwsze BADANIA, po drugie SKUTECZNOŚĆ!
|
EFEKTY EFEKTY EFEKTY!
|
ZAGROŻENIE GRYPĄ ROŚNIE!
Okres grypowy już się rozpoczął, zmienna pogoda nie sprzyja naszemu zdrowiu i dlatego wzrasta ilość przeziębień i występuje poważne zarażenie grypą.
W związku z tym należy szczególnie zadbać o to, aby odporność naszego organizmu była na wysokim poziomie.
|
BioMarine®, NucleVital®Q10COMPLEX, BioCardine®Omega-3, La®Squalana Nasze preparaty są stale poddawane nowym badaniom klinicznym. Odkrywają one nowe możliwości zastosowania preparatów, ich skutecznośc i bezpieczeństwo. Aby przeczytać więcej o skuteczności naszych preparatów przejdź na tą stronę - znajdziesz tam prezentacje i prace naukowe opublikowane w czasopismach naukowych i prezentowane na konferencjach medycznych w Polsce. Udowadniają one strategiczną pozycję naturalnych suplementów diety firmy MARINEX w codziennej profilaktyce zdrowotnej i wspomaganiu walki z chorobami. |
Nauka weryfikuje skuteczność działania peparatu.
Badania kliniczne Badania lekarzy Badania eksperckie Ekspertyzy naukowe zobacz » |
STATYSTYKI ŻYCIA LUDNOŚCI POLSKI ORAZ PRZYCZYNY ZGONÓW
Na podstawie 30-letnich statystyk (1980-2009) możemy określić jakie jest prawdopodobieństwo długiego i zdrowego życia mieszkańców Polski. Bierzemy pod uwagę grupę osób będących w wieku 50 lat w roku 1980, obserwujemy tą grupę przez prawie 30 lat w odstępach 10-letnich.
I co widzimy?
Umieralność 30-letnia osób będących w roku 1980 w wieku 50lat.
zobacz »
International Union of Nutritional Sciences (IUNS)
"Znaczenie jakości tłuszczy w zdrowej diecie"
Barcelona 1-2 Luty 2009 International Expert Meeting
W dniu 1-2 lutego w Barcelonie odbyło się międzynarodowe spotkanie ekspertów na temat jakości tłuszczy w zdrowej diecie.
Czterdziestu ekspertów w dziedzinie dietetyki, odżywiania i zdrowia z 25 krajów, którzy spotkali się w lutym w Barcelonie stwierdziło, że należy ograniczyć spożycie tłuszczów nasyconych i tłuszczów trans, które są przyczyną otyłości i chorób układu krążenia. Jednak, mając na uwadze fakt, że tłuszcze są niezbędnym źródłem energii dla organizmu człowieka, zalecają zwiększyć spożycie wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, takich jak omega-3 i omega-6. Uważają, że z 30-35% dziennego zapotrzebowania organizmu na energie pochodzącą z tłuszczy tylko ok. 10% powinno pochodzić z puli tłuszczy nasyconych, resztę dziennego zapotrzebowania powinny stanowić kwasy tłuszczowe jedno i wielonienasycone. Najważniejsze jest to, aby zmniejszyć spożycie tłuszczy trans prawie do zera (max 1% dziennie).
Dlatego więc, aby osiągnąć ten cel, należy zmienić nasze przyzwyczajenia żywieniowe. Z naszej codziennej diety należy wyrzucić tłuste mięsa, oleje i inne produkty zawierające złe tłuszcze. Należy zwiększyć spożycie warzyw, zamienić olej na oliwę z oliwek, masła zastąpić margarynami, a przede wszystkim zacząć spożywać duże ilości ryb morskich, które są największym źródłem wielonienasyconych kwasów tłuszczowych omega-3. Takie zmiany przyczynią się do zmniejszenia ryzyka chorób układu krążenia.
Jednakże eksperci zgodnie stwierdzają, że wiedza ludzi na temat jakości spożywanych tłuszczy na świecie jest znikoma. Ludzie głównie kontrolują ilość spożywanych tłuszczy w stosunku do swojej wagi, nie mają pojęcia o rodzaju spożywanego tłuszczu. Nie wiedzą jaki pokarm spożywać, aby dostarczyć swojemu organizmowi dobrych tłuszczy (np.: omega-3) i ograniczyć spożywanie tłuszczy nasyconych i tłuszczy trans.
Eksperci apelują, aby informować ludzi w jaki sposób ograniczyć spożywanie tłuszczy nasyconych i tłuszczy trans, a zwiększyć spożycie tłuszczy jedno- i wielonienasyconych. Należy dostarczać ludziom konkretnych przykładów diet bogatych w kwasy omega-3, producenci żywności powinni na swoich produktach czytelnie i w zrozumiały sposób podawać skład opakowania. W rozmowie z ludźmi należy używać prostego i zrozumiałego języka np.: dobre i złe tłuszcze. Eksperci żywienia powinni współpracować z branżą gastronomiczną w zakresie ochrony zdrowia, aby zapewnić im odpowiednią wiedzę w oparciu o obecne zalecenia. Uczestnicy konferencji wzywają naukowców, pracowników służby zdrowia, pracowników przemysłu spożywczego, przedstawicieli rządów i mediów wszystkich państw, aby zaczęli przekazywać spójne, proste i rzetelne informacje na temat jakości tłuszczy zawartych w pożywieniu, co przyczyni się do znaczącego zmniejszenia chorób układu krążenia i poprawy zdrowia ludzi na całym świecie.







